Webfabrik
Retusált képek


Az új csuklós buszok érkezése miatt a Hajdú Volán Rt átszervezéseket hajt végre a buszállományában. Költségtakarékosságból, valamint az új csuklós buszok érkezése okozta túlkínálat miatt a társaság a Berettyóújfaluba csoportosítja a Rába buszait. A buszok felújításon esnek át, melynek keretében megszüntetik a feleslegessé váló hátsó ajtókat, majd a buszokat átfényezik cégnél alkalmazott helyközi mintára. Ezzel párhuzamosan az IKARUS E94-es buszok mind Debrecenbe kerülnek, ahol helyi járatokon fognak szolgálni.


Az MVK-nál nem arattak osztatlan sikert a Rába Premierek, ezért felmerült a buszok eladásának a gondolata. Az egyik lehetséges vevő az SzKT lett volna, aki villamospótlásra használta volna. Miskolcon át is festettek egy kocsit, de végül az üzlet meghúsult.


A zsúfoltság enyhitésére a Volánbusz Rt. kisérletképpen újra bevezeti a pótkocsis üzemet, amikhez selejtezett 256-os buszokból alakitott ki pótkocsit. A nagyforgalmú Budaörs-Budapest vizsonylaton pedig duplacsuklós C93-as buszt állítanak forgalomba.


Két ötlet a nyakunkon maradt 263-asok hasznosítására: tüzéptelep, illetve zöldséges részére.


A Margitszigeten kiégett egyik 412-es felújításra után véletlenül a 415-ösök színmintáját kapta. Ugyanígy járt az egyik Drezdából visszatért 417-es is, aki a 200-asok színmintáját kapta.


A Volánbusz selejtezett 260-asait élelmesebb vállalkozók megvásárolják, és emeletes buszt, illetve mozgó ABC-t építenek belőle..


A hiányzó láncszem a 250-es és az E95-ös között: E50.


Ez a Tisza Volán részére készült E14FL, átmenet a mini és a szóló busz között.


Az Ikarus új modellje a háromtegelyes elővárosi busz.


Nemrég mutatták be a BKV és a Szabolcs Volán új szerzeményeit, a háromtengelyes E94-eseket.


A Kravtex és az EAG pályázata a BKV-s IK 405-ösök lecserélésére.


A nemrég mozikba került Solaris című film poszterét sok helyen elrontották. Íme a helyes poszter.


Az EAG mindent bevet, hogy buszait reklámozza.